If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги мисля, че пак имам проблем със селето, този път доста сериозен. Появява се 10-на минути след като се покара сутрин колата.
Проблема е, че при тръгване от 1-ва скорост, колата потегля с удар. Ще се опитам да го опиша горе долу - все едно на кола с ръчни скорости отпуснеш рязко съединителя без газ, следва все едно си натиснал съединителя до долу за момент и пак го пускаш без никаква газ. Това го прави при нормално потегляне с малко настинат педал на газта. Ако го смачкаш, почти не се усеща. Удара иначе в купето се усеща мнооого сериозно.
По принцип със с носачи за смяна, но едва ли там е проблема защото сутрин студена при първите няколко потегляния не го прави.
Ако беше каре, би трябвало да "чука" при навит волан но това липсва.
Последната седмица се случи няколко пъти да угасне при спиране, мислех, че нещо е от газовата, защото я бърниках, но се оказа грешка 1703. Това беше в компютъра на скоростите записано.
Иначе, параметрите са ок, наляганете е ок, калибрацията не върши работа.
Дали може да е датчик или нещо механично е за смяна, не изключвам и варианта съединител - индекса за деградация беше нещо около 30000.
A на колко мм. беше съединителя,има вероятност проблема да е в хидро цилиндъра на съединителя,потенциометъра,или самия съединител,така обаче не може да се гадае.Ти казваш,че параметрите са ОК,какво имаш предвид ??????????
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Налягането в движение го държи 50бара, разстояние между плочите 28,4 след калибрация, преди това беше на 29,5 но специално тръгването си беше със същият проблем.
Clutch draging няма.
Да вметна само, че има и лек теч на масло, незнам на 100 процента дали е от робота, защото е някъде между него и мотора, от страната на ЕВ1 и ЕВ2. Просто е такова мястото, че и със свален акумулатор не се вижда. Трябва да се махне стойката му, кофтито е, че там е закачен и изпарителя на газовата. Тоест може и да не е от робота.
Ако някой подскаже какво да погледна ще погледна.
P.S. Само да си сменя бензиновата помпа, че стопявам втора за една седмица
Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme
Нещо друго забравих да спомена. Точно преди да ми изгори втората бензинова помпа, покарах колата с включен лаптоп и гледах точно оборотите на въртене на съединителя. Съжалявам, че не направих видео на графиката, н ясно се виждаше как при тръгване, точно в момента на "удар", оборотите на въртене стигаха до към 2000/мин. много рязко, след което падаха до 0, след което пак рязко с втори "удар", тръгваха от към 1700-2000.
EV0 може ли пак да ми прави мизерии?
Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme
Колеги имам нужда от съвет.
Взех си 147 Селеспийд.
Имам 3 въпроса:
1. Когато включва на трета с повече обороти (около 3000) понякога (не винаги) се чува едно силно щрак.
На какво се дължи и как да го отстраня.
2. Закачих я на ФЕС и нямаше грешки. Обаче ми направи температура на съединителя пишеше 110 градуса. Не е ли много това?
Защо е толкова много?
3. На угасена кола помпата се включва след 2 рото превключване а не след 3 тото. Наложителна ли е смяна на сферата?
Може ли да се сложи клапан от климатик и да се надуе?
4. Вчера по едно време светна "Selespeed Failure" и колата вървеше само на 1 и 2.
След рестарт се оправи. Като се прибрах я закачих на ФЕС и пак нямаше грешки.
Някакви жокери какво може да е?
Възможно е да е от сферата.При спадане на налягането в системата,не се отчита грешка.Става ситроенска сфера за 35лв.,със преходник на стругар,по-назад в темата има описано точно и със снимки.Изхвърля ли масло от маркуча на казанчето?
Тук пък не бях писал от години.
Моята я карам от 2005-та , имал съм проблем със селеспиида, 3 пъти. Първия път минах метър - с доливане на масло ( Цецо Фиоре, дойде на помощ)
Втория път, беше дадчик, смених двата на робота (отново Цецо Фиоре беше на среща )
Третия път - като загрееше не искаше да включва 3-та и 4-та ..... от втора, директно на пета, или ако нямаше нужната скорост, на нулева. Помогна Добри. Това беше преди 4 години, до ден днешен, проблем със робота, или скоростите, не съм имал . Надявам се никога да нямам повече
Масло не извърля.
Не е ли по добре да и се постави клапанче от климатик на мойта и да се надуе малко?
Високата температура на съединителя на какво е дължи?
Ти хубаво ще я надуеш,а ако се е разложила мембраната ????? Какъв цвят ти е маслото,ако е леко почерняло,значи е много вероятно да се разлага мембраната.Тази температура на съединителя,според мен не е висока .
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Аз съм със ситроенска,но не мога да дам мнение колко изкарва,може ми в момента е на 7-8к.Само,че о-пръстените към преходника не изкарват дълго,хем купувам маслоустойчиви,явно не мога да уцеля точния размер.Иначе определено оригинална е най-добре.
Маслото се оказа че е жълто зелено, а не кафяво.
Днес пак ми светна лампата за проблем с скоростите, закачих го веднага на лаптопа без да я гася и излезе това
Къде се намира този датчик? Предполагам че е отделен от този на мотора защото двигателя не я записва тази грешка.
Тази грешка е записана след проблема с АБС-а. Когато селето не получава сигнал за скоростта, влиза в авариен режим само с 1-ва и 2-ра. Или е нещо в комуникациите м/у двата компютъра.
Маслото се оказа че е жълто зелено, а не кафяво.
Днес пак ми светна лампата за проблем с скоростите, закачих го веднага на лаптопа без да я гася и излезе това
Къде се намира този датчик? Предполагам че е отделен от този на мотора защото двигателя не я записва тази грешка.
A защо не вземеш да си заредиш малко акумулатора,че като го гледам е пътник,пък селето е доста претнциозно на ток.Иначе проблема ти е в комуникацията м/у двата модула,както каза колегата.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Това напрежение дето показва със сигурност не е вярно. Когато светна грешката колата беше в движение и съм го мерил че е около 14 волта. Да прегледам буксите на екуто на селето под жабката значи?
С абс наистина имам проблем дава че преден ляв датчик е дал фира, но екуто си отчита скоростта.
Comment